BOENDE I STOCKHOLM?

Hello igen, ville bara annonsera mig själv lite smått här! 
Känner du någon som hyr ut sin 1:a i andrahand under längre tid eller kanske en källarvåning med egen ingång i Stockholm? 
Kanske bara rum med egen ingång+badrum...? 
 
HÖR SNÄLLA AV DIG! 
Bor förtilläffet inneboende hos två jättetrevliga tjejer men behöver lite störra plats flr mig själv och kanske också lite närmre till stan/skolan.
I hyra kan jag som högst betala 3500:- i månaden helst mindre då Uppsala kommun bestämde sig för att inte ge mig någon bidrag pga av stuider på annan ort, bla bla bla. 
 
Hur som helst det spelar absolut ingen roll om jag känner dig, eller ens är bekant med dig bara du känner något så blir jag mer än glad av ett erbjudande! 
 
Kommentera gärna din email så mailar jag dig så kan vi snacka vidare (obs din email publiceras ej)!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback