Expensive 20 minutes.

Cykelletande, sallad & mulitply.
 

Hej mina vänner, just nu sitter jag på min säng med örat djupt dränkt i Ed Sheerans Multiply,  i väntan på sallad som pappa gör i ordning. Det blev en kort tripp in till stan med farsgubben här på eftermiddagen, vi eller ja snarare jag var på jakt efter 3 saker, en cykel, en daycreme & lite underkläder. Vi hittade faktiskt en cykel, dock hämtas den upp imorgon. De övriga måltavlorna fick vi iallafall med oss hem.
 
 
Biotherm, aquascource daycreme 389:- 
Nashi, argan oil ca 250:-
 
Trosor H&M, olika priser mellan 99:-/till 120:- st.
 
Topshop, trosor ca 150:- kr REA 3 för 2.
(fick presentkort av brorsan) 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback