Repaid missing.

Skratt, bad & återberättelser.
 

Jag kom nyss hem från Klara, där jag spenderat några dagar. Hon har varit borta från mig hela sommaren som vanligt så nu tar vi igen lite tid. Vi var bland annat ute på jakt efter tortunagropen men misslyckades att finna den, och gav upp efter ynka halvtimmen i värmen. Igårvar vi på Erikslund shoppingcenter för att det var ganska mulet & jag var på jakt efter ett par skor men misslyckades även på den fronten, sen såklart var vi ju dör och supportade Jonas & Anton för att vi är number #1 biggest fans haha. Nej men helt ärligt kolla in killarna i duon här! 
Från det ena till det andra så har jag tillsammans med klara lyckats fastna i ännu en annan serie nämligen "Hemlock Grove" (+vi kanske och fastnade för Bill Skargård, men det hör inte hit säger vi) 
 
Mor min & jag far snart iväg på någon liten spontanresa hade vi tänkt, får se vad som händer. Jag hör väl av mig så fort jag kan! Hoppas ni överlever värmen & de stormar som varit.
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback