the white bandanas taking over powermeet

Alkohol, raggarbilar & jockiboi.
 
Hej mina vänner, nu är det så att det var powermeet i helgen & som vanligt var jag på plats.
Denna powermeet träffade vi blandannat på jockiboi och åkte raggarbil.
Lite som det ska då alltså, hur som haver så går jag inte in på speciellt mycket detaljer angående den helgen för att min blogg är inte bibeln.
Nu väntar jag på pappa som kommer med Ida leverans inom 40 minuter här.. vi ska vara lite hundvakt här ute hos mig under sisådär 3 dagar, det blir mys.
 
Här är en del bilder, hoppas ni har det skönt ute i sommarvärmen för det har jag.
 
(ps. till dig som förväntade dig en video.. det var 35 grader ute idag så ville inte sitta inne)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback