BRÅVALLA FESTIVAL

Regn, människor & musik.
 

SÅ I'M BACK! 
Som ni kanske märkt är jag som mest uppdaterad på sommar/höst halvåret..Det kan vara för att det händer mer då & att vinter/vår är ganska fullspäckat.
 
Hur som haver så har jag nu tillbringat nästan 1 vecka i Norrköping tillsammans med vänner. Man är nu helt slut efter musik, folk, gång lite mer folk och lite dans.
 
Varför snacka på när man kan visa lite bilder
(hälften mina hälften snodda med cred: -> klicka på bilden)
// om ni undrar på vilka konserter jag stod frontrow/second row på så skriver jag det under bilden //
 
 
 
 
 
Imagine dragons | andra/tredje raden
Lana Del Rey | andra raden
Sam Smith | 1:a raden
 
The Kooks | andra raden
 
 
Kanye West | I mitten någonstans 
Veronica Maggio (Håkan Hellström) I mitten 
 
Bastille | FRONT ROW I MITTEN SÅKLART
 
AXWELL & INGROSSO | I någon smet någonstans 
 
 
Vi såg många andra artister som banks, bombay bicycle club, dimitri vangelis & wyman, ron pope, kings of leon, daniel adams ray, lyla foy, passenger, stu larsen, earl sweatshirt, family of the year, ison och fille, laleh, the offspring, the war on drugs osv...
 
HAFT DET BÄST HÖR SNART!
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback