#BREAKFROMLIFE

Bodybuilders, förvirring & musik.

Hej mina vänner jag sitter, eller ja snarare ligger på golvet med hunden min. 
Igår var jag på kulturnatten med massa vänner, egentligen drog var det jag och Ottilia.
Vi drog till Elin chillade lite där med musik osv tills Tommy & d-cups kom sen taggade vi ner på stan för att träffa Emma och company. Hon drog hem ganska tidigt men vi var med Ellen, Clara, David osv och några andra.
Natten gick förbi ganska snabbt, påvägen hem träffade vi Douglas. 
Vi satt och snackade ett litet tag innan vi drog hem. 
Så efter den långa natten sov vi till kanske...10? 
Hur som helst är det skola imorgon och jag känner inte riktigt att jag är redo för veckan som väntar.
Men jag har iaf något att se fram emot.
Hoppas ni har det bra för det har jag.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback