Bleeders.

Hellu. 
Nej sådär börjar inte jag mina inlägg okej nu kör vi.
 
Bubbelpool, kartor och blodsvett&tårar. 
 
Hej mina vänner, denna dag har varit lång, men ändå kort. 
Hemsk men rolig.
Blöt men torr.
Hur som helst var det friluftsdag på katarinaskolan, åh ja nu skickar vi 9G på simmning klockan 09.00 en fredagsmorgon, och inte ska dom bara simma utan med kläder, åh ja tunga kläder, sen ska dom simma med medvetslösa människor och åh asgdhfjgklhyj. 
Fast det var ju ganska chill då min fina lilla klass drog in på äventyrsbadet och körde lite race i vattenrutschkanan och sedan slappnade vi av lite i bubbelpoolen. Jaja. 
Efter det skickar vi ut våra älskade grusare på äventyr direkt efter simningen, med andra ord hade vi orientering, och nej vi hittade inte 4 kontroller på 2 timmar vadå?!
Jo men sen hade ju lilla Ella glömt nycklar så hon kom inte hem så hon drog till Märta. 
Jag är iallafall hemma och jag andas fortfarande så jag tror det är lugnt. 
Men hörni, jag vill göra en video i helgen kom med förslag, min bror eller ah inte biologiska bror men min bror kommer hit imorgon så jag gör den inte imrogon.
Ge jättegärna förslag på något kul, skulle uppskatta om jag fick lite inspiration för jag har 0.

Hare bra! 
 
 
 
 
Kommentarer
Anonym säger:

Din sminkrutin på morgonen :)

2013-09-27 | 22:38:29
Karin säger:

Hoppas att jag inte läste att du stavade jättegärna "gättegärna" pls

Svar: nej vadå
Ella Lemming

2013-09-28 | 01:16:38
Maja säger:

Var är dina mjukisbyxor ifrån?
Fin blogg!!

Svar: Det är min kompis mjukisbyxor så jag vet inte sorry :( Men tack !
Ella Lemming

2013-10-08 | 16:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback