Halloween.

Blod, skratt & tårar.
 

Hej mina vänner, klara & matilda har precis åkt hem så nu sitter jag och lyssnar på Veronica som vanligt.
Hur som helst, i onsdags fick jag något ryck, så ringde mina vänner och bjöd över dom på middag.
"Hej klä ut dig kom över till mig på lördag vid 5-6, det blir film & mat, bra." 
Det var basically allt jag behövde säga, poof here we are.
Vi gjorde en halloween tag tillsammans, som jag nog kommen redigera imorgon?! 
Men tills dess bjuder jag på dessa söta, hoppas ni hare bra!
 
Ja man kan fira halloween nu, alla helgona är nästa helg, it's not the same bra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Aha säger:

Dricker ni vin?

Svar: Haha nej det är ramlösa med lila karamellfärg, rött vin är rött & inte lilla lol?
Ella Lemming

2013-10-27 | 20:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback