Like common dust, the choice our final choice.

Fortfarande feber, the originals & musik.
 

Hej mina vänner, denna dag har jag som de senaste dagarna spenderat i sängen.
Min 38 graders varma kropp har inte ens släpat sig in i duschen, så det är exakt vad den ska göra nu.
Jag känner liksom inte att jag missat någonting i skolan förutom 3 prov och att vi har fått en jävla radio i uppehållsrumemt.
Shit is going down när jag är borta.
Jag var faktiskt på catching fire premiären igår, trots att jag var ett vandrande lik.
 
Något positivt är ju att ju att det är 1D day på lördag, weho.
Eller tja inte så positivt kanske, 7 timmars lång livestream, kommer somna.
Hur som helst, hoppas ni har det bra för jag ska försöka bli frisk så jag kan göra något i helgen.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback