why is saturdaynight never ending?

Hej, igen typ. Ah.
Det är uhm lördag och jag sitter själv på mitt rum & lyssnar på gammal musik som vanliga 14 åringar inte lyssnar på.
Vad har hänt idag då? Jo jag var hos frissan fixade mitt hår sen träffade jag Amanda, sen drog jag till Matilda och var med Klara & henne sen käkade jag och Klarisen på coffeehouse by george eller vadfan det nu heter,
sen efter det drog vi till Anton chillade tills Joel kom och sen taggaded vi hem. 
Så där hade ni min dag med fem "sen".
Åh och jag har köpt en resväska för om 6 dagar drar jag och Klara till Kroatien 1 vecka yay.
Vad ska jag göra nu? Vet inte. Vad ska jag göra imorgon? Vet inte.
Vad gör jag med mitt liv? Vet inte.
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik & twittra åh and btw följ min vanilga swede twitter. <-- klicka.
Hare bra friends så hörs vi.
 

två från insta
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback