tjugoandra mars tvåtusentretton

Hej friends, jag har nyss kommit hem.
Mitt hår är fult, just sayin'.
I alla fall så har min fredag sätt ut ungefär såhär:
Skoldagen spenderade vi mest firande av maria som fyllde 15, sen hade vi idrott och Klara rage quitta för att jag är bättre på basket, fotboll & handboll än henne ha, nej men seriöst hon sprang iväg och tog bussen. 
Jag var fett själv, iaf när jag var på 11:an påväg till stan ser jag en mupp jag inte sett på länge, philip lil-phil skär. 
Vi snackade lite & han skulle tydligen vänta på Shanti as länge på stan & klara svarade inte i telefon så jag fick vänta på stan. Philip bjöd på en fika på espresso house sen drog jag till Klara & Matilda kom, sen drog vi ner på stan bokade en frisörs tid till imorgon och nu är jag här.
Ska äta nu, sen vettefan. 
Hare bra älsklingar!
Kommentarer
Klara säger:

Jävla puta du är inte alls bättre än mig på allt dedär, jag är bättre än dig men det kunde du inte hantera så då sa du hela tiden att jag var dålig och att jag skulle tappa bollen, därför blev jag sur. Ljug inte för dina bloggläsare.

Svar: Ljuger ingenstans vem gjorde mest mål då? VAVAAVAVAVAVAVAVA
Ella Lemming

2013-03-23 | 00:21:43
Klara säger:

Varje gång jag skulle göra mål så ropade du att jag skulle tappa bollen och att jag skulle passa den till någon annan

Svar: ah varje gång
Ella Lemming

2013-03-23 | 10:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback