oh happy day

Idag har jag faktiskt gjort någonting, efter skolan drog jag, klara & randy till oxbacken och jag solade lite.
Efter det eventet drog jag & klara till matilda käkade en macka och snackade lite.
Därefter kom far min och sen drog vi till subway♥ när jag äntligen tog jag en kort promenad innan solen gick ner & efter det tog jag ett välförtjänt bad. 
Nu bloggar jag, antagligen heh.
Imorgon är det skola igen & senare på kvällen tror jag att jag ska till konfan I guess om det verkligen var imrogon måste kolla upp dedär.
Nu måste jag gå och lägga mig för som vanligt går jag upp i gryningen runt 6 och tar en jogging runda.
Hörde från mina kära klasskamrater att vi ska bada med skolan om 6 veckor >>> träning. 
Let's get skinny, typ.
Well, i'm working on it.
Hoppas ni mår lika bra som jag gör, för så bra som jag mår just nu har jag inte mått på länge.
tack solsken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback