no pain no gain

Hej mina fina vänner!
Denna dag har vart väldigt bra faktiskt, såklart gick jag till skolan.
Morgonen var väl som den brukar, sen drog Klara för hon skulle på något möte.
Så jag umgicks med Maria & Anton men sen hade dom idrott så well fuck off men såklart så har jag ju min underbara vän Randy.
Efter skolan pluggade jag i mina hörlurar & gick till bussen. 
När jag arrivade hem så drog mami & jag till ICA & jag köpte lite sallad, därefter tog jag mig en rejäl joggingtur ut till hälla och tillbaka, sen vare bara hem & käka.
Nu sitter jag på golvet och har precis haft ett pass med butt & inner thigh .
Nu ligger jag och har smärtor i hela kroppen, ha. 
Klockan är redan 9, men innan jag går och lägger mig ska jag ta & klicka hem lite tränings linnen.
PUSS.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback