Hej 2013.

Hej vänner, då var det plötsligt 2013!
Mitt avslut var jättekul, allt var toppen förutom en sak men det är då andra sidan ingenting ni behöver veta om.
Folk jag umgicks med igår var Ida,David,Jesper,Anton,Ping & någon annan random som jag inte minns namnet på hah.
I alla fulla fall så hade vi jätte trevligt, fast det var synd att det regnade så annars hade vi kanske inte åkt hem så tidigt som vi gjorde. Tror både jag & ida blev lite förkylda vi hade världens huvudvärk & mådde allmänt illa. 
Snart är det skola igen satan vad pinsamt, skitsamma. 
Imorgon ska jag träffa min saknade Klara, ja det har typ gått över 2 dygn sen vi träffades hah... 
Vi ska till frisören och boka tid som sagt nytt år, nu blir det spontana grejer här, nej inte riktigt men typ.
Hoppas ni har haft det minst lika kul som jag haft, pus på er. 
Fyra bilder från igår kväll.
Kommentarer
Anonym säger:

Tjoo! Jag undrar vilken storlek du har på ditt " like à boss" linne, ska beställa ett likadant svart. Är tjej och kill modellen olika?

Svar: Jag har S på mitt linne & det är ett tjej linne :)
Ella Lemming

2013-01-01 | 21:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback