Lifes goes on.. No it doesn't, not if you aren't with me.

Hej vänner, dagen i skolan har vart halvseg. 
Mestadels bråkande med the boys in our skola, och tydligen så ska hela skolan göra en harlem shake. 
Wow, det kommer inte sluta bra, ska försöka dra med lärarna bre. 
För er som inte sett det så ska jag ha en fråge livestream igen i helgen, undrar ni något och inte kan bärga er att vänta så kan ni fråga mig nu eller när som helst här!
Förövrigt dårå? Jo förövrigt så mår jag väl bra, lite småtrött på kylan kankse...
Men det blir snart Kroatien så jag får väl vara glad.
Hoppas ni inte tröttnat på mig människor, för jag har inte tröttnat på er. 
Hare bra puss!
Kommentarer
Anonym säger:

Hej tycker att du har jätte fin hy, hur gör du?
Går du på behandlingar eller?

2013-02-24 | 18:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback