In school.

Wow det är verkligen inte mindag idag känner jag, ska göra klart ca 20 uppgifter + reflektionsfrågor OCH plugga inför matteprovet imorgon weehoo, så jävla kul. 
För övrigt kan jag ju inte säga annat än att jag är glad som fan, varför tänker jag inte avslöja men det är jag iaf.
Imorgon har vi massor framför oss, skolan proppar oss med jobb just nu, fml.
Idag ska jag hem efter skolan med klascha och åka till någon jävla inredningsbutik eller nåt på Erikslund sen hem och plugga i 180. 
Är det något ni vill ha på bloggen? Jag känner mig lite tråkig...
förresten jag fick ett antal dislikes på min senaste video, säg till om ni vill att jag ska sluta göra videos.
PUSS OCH KRAM 
 
Kommentarer
nanana random säger:

Du kommer alltid få at och "dislikes" på sånt du gör i livet. Men det betyder inte att du ska sluta, det finns fortfarande folk som gillar det du gör. So the point, om du gillar att göra videos så fortsätt. Folk ska inte få ta de ifrån dig.

Svar: Haha tackar, men jag tycker bara att det är kul om man får lite feedback. Allt man får är ju typ folk som retas och dislikear :) Men tack iallafall.
Ella Lemming

2013-02-05 | 15:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback