Christmas tree from scratch.

Glitter, yxor & stearin. 
 
Hej mina vänner, just i denns stund sitter jag och svettas till döts i soffan efter en lång dag med julpyntande och julgranspyntande. Men nu är det klart!
Imorse vaknade jag upp tog en kopp te och fick stövlar och en yxa kastat i ansiktet på mig tillsammans med kommentaren "Gå ut och hugg ner en julgran." 
Så visst, jag gick ut med far min hittade en julgran, högg ner den fick in den i huset, pyntade den och pang.
There it is, standing under our stairs. 
Nu är det jul.
Det är bara så sjukt tråkigt att vi inte har någon snö...än! 
Jag hoppas vindarna väner nu i veckan och ger oss ett tjockt vitt täckte till jul.
Nu ska jag lägga mig och kolla på Grinchen vilket by the way är den bästa julfilmen någonsin gjord.
Go'kväll, go'jul & vi hörs goa'människor.
 
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback