THE NEW YORK COLLECTION.

Hej mina vänner, jag har typ gjort slut på vårat internet. 
Yay bonde internet!
Min hjärna är kaos för den första lektionen jag har i nian är SPANSKA! 
Yes, mitt favorit ämne eller kanske inte, och inte bara det utan vi har 70 jävla minuter.
Jag försökte nyss skriva "70" i caps, gick inte så bra.
Hur som helst funderar jag på om jag ska dra iväg och sola imorgon efter skolan, eller nåt.
Idag däremot köpte jag ett par Converse efter skolan & igår hittade jag och Ottilia en tysk snubbe på stan som sålde "afficher", han berättade om sina resor till bl.a New York. 
Väldigt intressant att lyssna även då han inte hade sån jättebra engelska...
Hare, måste sova pga av att man har tusen mil till skolan och måste gå upp 6 på morgonen.
puss 
 
 Scorett 799:-
Kommentarer
Karolina Larsson säger:

grymt snygga skor ! vad är de för storlek på dom och vart är dom köpta ? :)

Svar: Scorett 799:- tack
Ella Lemming

2013-08-20 | 22:05:42
Bloggadress: http://lillai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback