New in's.

Hej mina vänner denna dag har jag tillbringat med mina vänner på stan.
När jag slog upp ögonen imorse var jag astaggad, men så fort jag satte min fot i först butiken blev jag lite besviken... Hittade knappt något jag letade efter, men jag hittade en vit kofta iallafall. Efter några timmar hittade jag lite fler goodies, fynda ganska bra osv. 

puss

.:new:. T-shirt WEEKDAY 149:- | shorts cubus, skor skopunkten.  

.:new:. Kofta ginatricot 199:-

.:new:. Linne Kappahl org pris 199:- // halva reapriset 50:-

.:new:. Klänning H&M 75:-
.:new:. Halsband Cubus 99:-
 

 

Kommentarer
Tilda säger:

Ahhhh vad fiiiiint 😍😍😍😍

Svar: Aw Tack :) PoK
Ella Lemming

2013-08-02 | 21:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback