En liten ros med hål i sin själ, som gjorde rätt men av dåliga skäl.

Hej mina vänner, jag och Klara har vart hundvakt denna dag...
Inte så mycket kul har hänt sen sist vi hördes av, imorgon däremot ska vi ner på stan och shoppa.
Vi skulle egentligen till Klaras stuga idag, men vi åker på söndag istället då vi ska städa hennes lada woop.
Om ni undrar varför vi ska städa en lada så är det för att vi ska ha en gemensam födelsedagfest som jag redan berättat osv. 
Hoppas ni har det bra, hörs imorgon!
 
Kommentarer
anonym säger:

kan du inte göra haul videos istället ?:)

Svar: Jag kan börja göra haul's om du tycker det men det gör jag i så fall bara när jag vart någonstans och shoppat, för jag köper ofta bara små plagg ibland kanske ett i veckan osv, ja du fattar grejen.
Ella Lemming

2013-08-03 | 15:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback