Bär-Coctail.

Hej mina vänner, jag vaknade upp med dåliga & bra nyheter det bra var att det var ca 5000+ grader ute och de dåliga att denna vecka kommer jag tyvärr inte kunna bada..... Såå, vi bestämde oss för att lägga oss och sola istället, men det blev snabbt varmt och då var jag inte påhittig och gjorde en kall bär-coctail.  

Observera att den är alkoholfri! 
What you need:
- Vitamin brustabletter 1 per drink. 
- Loka citron.
- Is, en massa. 
- Frysta bär. 
 
Krossa isen i en påse och lägg den sedan i frysen, tillsammans med loka flaskorna så allt är nedkylt.
Hämta en stavmixer/mixer där du häller ner lokan, isen och brustabletten. 
Mixa tills isen blir som "slush", häll upp i fina glas.
Strö de frysta bären över.
Lägg t.e.x björnbär som jag använde i en skål och värm i mikron ca 1 min, ta ut och mosa ur saften (haha).. Häll sedan saften från bjärnbären över och servera.
 
PUSS
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback