Coexist.

Disneyfilmer, päronsplitt & näsdukar.

Hej mina vänner, jag ursäktar så mycket för min dåliga uppdatering men jag har faktiskt en ursäkt.
Jag är nämnligen sjuk, med sjuk menar jag hjärtrusande, hostande, huvudbultande, tappa rösten, 29-graders sjuk. 
Så min aktuella vardag är inte så hemskt rolig om jag får säga det själv.
Skolan missar man också, i vissa fall kan det vara skönt att vara borta från fängelset men inte andra veckan i en ny skola. 
 
Jag tänkte göra en morgon+kvälls....rutins...tag....typ.
För många har frågat om det, inte för att jag har mycket till rutin men visst.
Det är om jag orkar idag, annars kanske imorgon. Eller i övermorgon...
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör, asså verkligen för det här suger ganska hårt.

Det här är vad som håller mig vid liv just nu...
Min bästavän, sängen. Jag vill tacka för att du alltid är så välkommnande & du alltid har min rygg. 
 
Kommentarer
calvin säger:

snygg rum du ha sötnos! och den finaste blogg nånsin! :D

2013-09-02 | 14:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback