blankets, pillows & a indie tune.

Hej friends, jag har varit hemma hela dagen...Som vanligt. 
Nej men mamma jobbar sent och ingen håller hunden sällskap så ja, det är mitt jobb.
Jag har fått jätte mycket bra feedback på mitt förra inlägg så jag tackar och bockar för det!
 

Det finns inte mycket att säga om denna extremt oproduktiva dag, förutom att jag har börjat fixa med min "wall".
Det är ett litet projekt jag har, ni får säkert se det när jag börjar bli klar.
kram
byxor - här | tröja - här
Kommentarer
Emma säger:

Vilka online butiker shoppar du mest på? vilka är dina favoriter? :)

Tacksam ifall du kunde svara i ett inlägg! :)
kram.

Svar: Svarat i mitt senaste inlägg :)
Ella Lemming

2013-08-10 | 01:36:05
Anonym säger:

Jag gillar att du är så kreativ! Och även fast du suttit hemma hela dagen kommer flera läsvärda inlägg varje dag. Grymma videos, gifs, bilder och designer. Fortsätt med det du gör, du inspirerar andra!

Svar: Aw tack så mycket, det är verkligen jätte kul att höra! Kramar
Ella Lemming

2013-08-11 | 09:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback