Småshopping med Pappa.

Hej, nu har jag precis kommit hem från en tur med Pappa. Mening var först den att vi skulle köpa en jacka...
Men så blev det ju inte, det vart istället två tröjor & en halsduk. Nu ligger jag på min säng och dricker lite te medans jag läser SOLO. Helgen fick bli en hemma-helg, inget festande eller spring ute på gatorna. 
Ska jag vara helt ärligt tycker jag att det är hur skönt som helst med en helg lite off sådär.
Om en liten stund kommer far min hem med lite sallad till mig, jag kör på en lite nyttigare diet än mina föräldrar haha. Imorgon när jag vaknar upp antar jag att jag sätter på mig springskorna och kör 5 km på björnön. 
Ha en fortsatt tevlig lördag, för det ska jag ha! 
Gråstickadat - 299:- Vero Moda | Halsduk 199:- SP | Rödstickat 399:- ONLY
Kommentarer
Malin Widlund säger:

Himla cool du ee! JAg vet att vi inte känner varan eller så men shit vad cool du e! Var bara tvungen att säga det haha... :)

Svar: Haha tack eller nåt ;d
Ella Lemming

2012-11-24 | 18:20:22
Bloggadress: http://malinwidlund.devote.se
Elina säger:

Vart redigerar/fixar du dina bilder + effekterna? Sjukt snygga kläder förresten!

Svar: Photoshop, picasa osv. Jag använder mig av lite olika beroende på vad jag ska göra. Kram
Ella Lemming

2012-11-24 | 19:21:10
Danne säger:

värsta foto modellen

Svar: men tack du!
Ella Lemming

2012-12-02 | 18:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback