Mer saker till garderoben.

Råkade bli lite mer saker ändå trottsallt, men hey det är inte mitt fel att jag har en sommargarderob. 
Ja, dagen har ju vart skum.. Vi hade sexualkunskap & tro mig det var inte som jag eller någon hade förväntat sig. 
Hela 8:de klass var likbleka efter första filmen vi såg, det var nog inte många som fick i sig mat därefter häller.
Jag ska inte gå in på detaljer men jag kan ju säga att jag stoppade i mitt headset och la mig i Jasmins knä.
Ingen vacker syn kan man lungt säga haha, förövrigt idag då? Jo, jag drog ner på stan med Phills igen och köpte en bh & ett par vantar...Var det tänkt iaf men det blev en kjol+en tröja+leggins. 
Haha kill me *points gun to head* 
Just nu är jag lite smått deprimerad pga en vän till mig osm slutat höra av sig. Vilket inte är så roligt. 
Men vad kan jag säga, hans/hennes förlust jag menar se på mig? HAHA dör. 
Nej nu ska vi lägga ner egot och avslua dehär inlägget. 
Btw, jag är inte så ego som jag verkar, hoppas jag. Äh fråga mina vänner ;d.
Vad tycker ni om bloggens hittils, låt mig veta vad ni tycker.
puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback