Me, myself & I.

Hej, jag har vart hemma själv hela dagen vilket innebär att mitt ego slår på. Dagen har sätt ut mestadels såhär:
- 5 km jogg.
- Bad + Ansiktsmask.
- Dansat omkring hemma med chill musik.
- Sovit. 
Och såklart lite läxor, annars har jag väl pratat me Philippa om TVD, eller nåt.
I morgon är det måndag, woho. Så morgondagen kommer det antagligen vara en massa jobb, efter det drar jag och Phills ner på stan. För jag MÅSTE ha en vinterjacka, kommer dö av köld annars.
Som ni har märkt så jobbar jag & Phills fortfarande med designen, men vi har fått in 4 ikoner i menyraden till min Facebook,Twitter,Instagram & Tumblr. Jag är inte klar med allt än, men somsagt jobbar vi fortfarande på den. 
Men vad tycker ni hittils, några förslag med vad jag skulle kunna fixa/lägga till? 
Lämna gärna en kommentar & förgyll min dag. 
Ha det bra fouks.
Kommentarer
mariish säger:

så fin du är! :)

Svar: Tack du :) !
Ella Lemming

2012-11-30 | 20:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback