Gjorde en liten investering i mitt rum.

Hej människor, idag har det vart en toppendag. Jag har vart ute på staden med min kära vän Philippa. 
Vi letade efter en vinterjacka till mig, vilket jag tillslut hittade. Sen tog vi en fika för att sedan åka med min mor till lite olika butiker och hanlda in lite jul i huset.
Jag köpte en ljusslinga till min klädstång, som ni kanke ser här i bakgrunden. 
I morgon är det skola, efter skolan ska jag nog åka och sola om jag inte åker ner på stan igen och shoppar vantar + annat. Och om ni tror att jag är rik och shoppar hela tiden så kan jag säga att det inte är så. Det är bara några saker man måste ha inför vintern. Haha, men i alla fall så hörs vi väl imorgon. Förresten, superkul att ni kollar in varje dag & en sak till... Jag bloggar ofta sent på kvällen för det är den enda tiden på dygnet jag har tid.
Puss på er alla söta läsare. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback