Någon ville att jag skulle köra 50 snabba. Så jag körde 60.

1. Vad är ditt mellan-namn?

paulina

2. Vad skulle du vilja heta i förnamn?

Kelsy, eller typ Joanna. 

3. Är du i ett förhållande nu?

nope

4. Är du kär? 

yes

5. Vem var du tillsammans med sist? 

Mitt ex, nej men jag vet inte haha.. ärligt

6. Vet den du är kär i om det, alltså att du är kär i den?

Haha ah 

7. Har du haft ett seriöst förhållande?

Seriöst? Pff, nej

8. Vem vet mest om dig?

Amanda, Klara, Philippa & Joakim

9. Vad gör du på fredagskvällar? 

Vänner, ensam eller fest eller vettefan

10. Bästa filmen du någonsin har sett? 

Mean girls

11. Har du haft sex med fler än 5 personer?

nope

12. Har du någonsin varit full?

ah

13. Har du testat droger?

Jag kan stolt meddela: nej

14. Röker du?

det händer

15. Snusar du?

nej

16. Saknar du någon just nu? 

yes

17. Hur mår du idag? 

trött

18. Vilken bokstav slutar den du gillars förnamn på? 

haha, jag orkar inte n

19. Vad gjorde du för exakt ett år sen? 

firade jul

20. Bästa minnet från sommaren? 

att jag lärde känna alex i guess

21. Senaste landet du besökte bortsett från Sverige?

England, Skottland eller Talinn

22. Någon som tänker precis som dig? 

Klara Martinovic

23. Är du rasist?

nej

24. Har du helt svenskt ursprung?

har avlägsen släck i england & usa

25. Komplex?

mina ögon 

26. Föredrar du svenska eller utländska killar?

utländska helt klart, brunt hår & bruna ögon är ett måste 

27. Ser du fram emot någonting just nu?

nyårsafton 

28. Sköter du skolan? 

det senaste halvåret absolut

29. 10 bästa vänner av motsatt kön?

jocke, danne, jesper, david, måste jag ta fler nej bra

30. Vad är det bästa du fått på ett prov?

A, faktiskt, i engelska, fast det va inga betyg men ändå

31. Vilket ämne var det?

engelska

32. Har du fått ig på ett prov?

nej

33. Har du spelat/spelar du i ett band?

nej

34. Anser du dig vara intelligent?

i den här stan? ah 

35. Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? 

1998-2007

36. Vilken va den värsta tiden då?

2012 måste vart den värsta året

37. Har du mått jättedåligt psykiskt?

till och från

38. Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt?

aj, nej

39. Har du haft sömnproblem? 

nej

40. Hur ofta gråter du?

beror på, kanske någon gång i månaden

41. Vad gör du när du mår dåligt? 

sover, eller skriver av mig

42. Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt?

mina närmsta vänner & mor min

43. Vill du ha tillbaka någon av dina ex?

nej tror inte det

44. Vilken klass går du i nu?

8:5

45. Vilken skola?

entréskolan  

46. Har du varit otrogen någon gång?

nej

47. Har någon varit otrogen mot dig?

inte vad jag vet

48. Är du stolt över dig själv?

hemskt stolt

49. Vad är det bästa med dig enligt dig själv? 

ställ inte den frågan

50. Vad får du ofta komplimanger för? 

mina ögon & fransar

51. Har du lätt att få folk att skratta? 

om jag vill så

52. Cider eller öl? 

cider

53. Har du några talanger? 

jag är bra på det mesta

54. Vet du om någon är kär i dig? 

ah

55. Är du kompis med ditt/dina syskon? 

om kompis är att stå en brorsans bar på en hemmafest så ah, ah det är jag

56. Vad står det i ditt senaste sms?

Från Klara Martinovic: HAHAHHA OKEJ VI KÖR PÅ DIN PLAN

57. Hur lång är du?

165

58. Hur mycket väger du? 

48 kg

59. Vilken storlek har du på kläderna? 

XS/S/M

60. Har du svarat ärligt?

mer ärligt än jag trodde

Kommentarer
Anoo säger:

Är det Yasin du gillar ?

2012-12-30 | 12:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback