Jag hatar att vara sjuk.

Att vara sjuk måste nog vara det värsta som finns. Fast några fördelar har det ju faktiskt.......
Just i skrivande stund ligger jag på sängen och skriver på min fiction, har kommit ganska långt faktiskt jag är uppe i 23,5 tusen ord. Kanske bara kanske kommer jag att lägga ut den, jag är inte säker eftersom jag började skriva på den för över ett halvår sedan så början suger & jag orkar inte skriva om den. 
Jaja, om en timme sådär kommer pappa hem med choklad & mumsmums till mig. 
När jag är sjuk blir det inte så roliga inlägg förlåt, men jag kommer förmodligen att göra en till video med philippa nästa vecka om hon orkar... Vad ska vi göra den här gången?!

SLÄNG IN EN KOMMENTAR VETTJA.
Hare bra sötnosar! 
Kommentarer
Anonym säger:

jag vet inte vad de heter, men ni ska sminka varandra medans den som sminkar inte ser något typ blind makeup challenge haha om du förstår..

Svar: Bra förslag vi kommer förmodligen att göra detta :)
Ella Lemming

2012-12-12 | 08:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback