Flightless bird.

Hej vänner, imorgon är det måndag WOHO! 
Nej, jag är faktiskt seriös vi slutar 1 hela veckan, yes yes yes. Aja i alla fall tills på onsdag då det är julavslutning.
Jag smsade Ida nyligen och jag tycker då att hon ska fira nyår med mig och vänner, vi kommer antagligen att hålla till på Malmaberg som vanligt, kom dit och joina?! Ska försöka dra ihop ett par skithögar och ha kul.
Nej, nu ska jag snart sova. Jag vet att klockan är typ lunch men jag är extremt utmattad. 
Vi hörs antagligen imorgon, ska nog klicka hem lite tröjor haha... Har typ inga..
Ha det så bra flickor & pojkar så hörs vi av imorgon, puss!
btw blogg.se fuckar så min bild vill inte minska sig okej bra hejdå.
 

tumblr_mfcmcyBFA81rxmjqpo1_500.gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback