At the moment...

Just nu sitter/ligger/står/går jag omkring i mitt rum och lyssnar på tdcc, och andledningen till att jag inte bara lägger mig och läser är för att jag har fruktansvärt ont i ryggen.
Jag får inte gå ner i köket för den delen heller, mamma och pappa slår in paket så ah. 
Om någon timme sådär är det julafton, ska bli super mysigt att få ha mina bröder här, ni undrar säkert ba vafan har man inte alltid familjen hos sig på julafton och nej inte hos oss för mina bröder är 25+ och bor själva så yes här är man yngst i hela släckten wohoo.
Nej men helt ärligt så ska det bli superduper kul, jag bloggar antagligen inte imorgon men på tisdag troligen. 
Förresten så ska jag träffa min kära Ida på Onsdag vi ska planera nyår tillsammans med Jocke & Daniel. 
Det är fan snart 2013 fyfan tiden går allt för fort, usch. 
Ha en super trevlig jul allihopa! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback