A new beginning...

Som sagt är nog "2013" allas bloggämne idag. 
Jag hoppas att 2013 kommer bli ett bra år, mycket sol & glädje. Jag ska göra det så bra som jag kan med min egen makt. Jag ska från och med 2013 börja klä mig som jag känner, i egna färger & mönster. 
Denna vecka har jag beställt ton av kläder osv som kommer hem inom en månad sådär. 
Jag har också bestämt mig för att börja träna mera denna vår, och göra något spontant som... 
... kanske färga håret rosa.
Ha, nej inte riktigt men göra andra spontana saker. Hoppas 2013 är en början på något nytt, annat än ett årtal. 
Mitt nyårslöfte är: Att inte tappa bort mig själv. 

Vad har ni för nyårslöften? Låt mig veta!
 
Kommentarer
Melina säger:

Mitt nyårslöfte är nog att inte äta så mycket onyttigt, hahah.. c;

Svar: Bra löfte fan ;)
Ella Lemming

2012-12-30 | 23:46:44
Julia säger:

Mitt är att träna :)

Svar: Bra, det är mångas nyårslöfte :)
Ella Lemming

2012-12-31 | 00:45:26
Anni säger:

Hej, superfin blogg! Mitt nyårslöfte är att sluta röka.

Svar: Tack så mycket, och bra idé.
Ella Lemming

2012-12-31 | 00:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback