24 december.

Hej allihopa, i am now on my bed chilling, lol.
Nej men jag har precis kommit ut från duschen och nu väntar jag på Klara som är och tränar, sedan kommer my girl tho meh. 
Jag tänker inte lägga upp någon bild för mina dumma föräldrar total foolade mig på julafton och vi ska dra & lämna tillbaka allt eller inte allt bara typ skämt grejerna sen efter nyår så får jag lite andra grejor. 
Gårdagen var väl trevlig, julafton. Jag firade den som vanligt med familjen sen runt 22.00 drog jag och träffade Ebba, Amanda, Anton, David & Jesper för att sedan träffa gandalf oliver mfl. Sen drog vi till kyrkan vid halv tolv till halv 1. Sen drog vi Amanda & Ebba så jag chillade på gården med David,Jesper & Jonte ett tag, sen taggade jag till hemdal träffa Ida sen hem. 
Blablabla, nu ska jag sätta på mig some mys kläder & smsa Klara puss.
Kommentarer
Beri säger:

Kan du göra en video där du visar vad du fick? :)

Svar: Jag tror inte det, känns inte värt liksom sorry :( x
Ella Lemming

2012-12-25 | 15:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback